Öğrenci Otomasyon Sistemi; öğrenciler, akademik personel ve idari personel için farklı yapılar altında sunulmaktadır. Lütfen ilgili button aracılığıyla sisteme erişiniz.

Öğrenci Girişi Akademik Personel Girişi İdari Personel Girişi

Öğrenci Otomasyon Sistemi, Öğrenci ve Akademik personel girişi için Internet Explorer 10 dışındaki tüm desktop, tablet ve mobil tarayıcılarda çalışmaktadır. 

2018-2019 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılı ders ekleme/bırakma işlemleri 08 Ekim 2018 saat 11:00'den 12 Ekim 2018 saat 17:00'ye kadar Öğrenci Otomasyon Sistemi üzerinden yapılacaktır.
  • Ders alma/kayıt yenileme işlemleri sırasında katkı payı kontrolü yapılmadan ders seçimi yapılabilecektir. Ancak 28 Eylül 2018 Cuma günü mesai bitimine kadar katkı payı yatırılmadığı taktirde ders alma/kayıt yenileme işlemleri iptal edilecektir.
  • Sisteme ilk defa giriş yapacak Lisans ve Önlisans öğrencileri için kullanıcı adı okul numarası, şifre ise TC kimlik numarası olacaktır.
  • Ders alma ve kayıt işlemi ile ilgili karşılaşılabilecek problemler için otomasyon@gsu.edu.tr eposta adresiyle iletişime geçebilirsiniz.
Otomasyon Sistemi Kılavuzları