Öğrenci Otomasyon Sistemi; öğrenciler, akademik personel ve idari personel için farklı yapılar altında sunulmaktadır. Lütfen ilgili button aracılığıyla sisteme erişiniz.

Öğrenci Girişi Akademik Personel Girişi İdari Personel Girişi

Öğrenci Otomasyon Sistemi, Öğrenci ve Akademik personel girişi için Internet Explorer 10 dışındaki tüm desktop, tablet ve mobil tarayıcılarda çalışmaktadır. 

2016-2017 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılı ders ekleme/bırakma ve mazeret kayıtları, 27 Şubat 2017 saat 11:00'den 01 Mart 2017 saat 17:00'ye kadar Öğrenci Otomasyon Sistemi üzerinden yapılacaktır.
  • Sisteme ilk defa giriş yapacak Lisans ve Önlisans öğrencileri için kullanıcı adı okul numarası, şifre ise TC kimlik numarası olacaktır.
  • Hazırlık ve İleri Fransızca sınıfı öğrencileri kayıt yenileme işlemlerini Öğrenci Otomasyon Sistemi üzerinden yapacaklardır.
  • Ders alma ve kayıt işlemi ile ilgili karşılaşılabilecek problemler için otomasyon@gsu.edu.tr eposta adresiyle iletişime geçebilirsiniz.
Otomasyon Sistemi Kılavuzları

2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Yatıracak Olan Öğrencilerin Dikkatine