Üniversitede bilgi iletişim teknolojilerine dayalı olarak uzaktan yapılacak olan ön lisans, lisans, lisansüstü dâhil bütün eğitim-öğretim programları ve faaliyetler Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (UZEM) tarafından yürültülmektedir.
2021-2022 eğitim-öğretim yılında uzaktan eğitim için Microsoft Teams ve Moodle platformlarından yararlanılmaktadır.
Microsoft Teams platformunda oturum açmak için https://teams.microsoft.com/ adresinden giriş yapabilirsiniz. Öğrenciler için kullanıcı adı öğrencinumarası@ogr.gsu.edu.tr, parola ise öğrenci işleri otomasyon sisteminde kullandığınız parola ile aynıdır. Akademik ve idari personelimiz ise kurumsal webmail adresi ve parolasını kullanarak sisteme giriş yapabilir.
Moodle platformunda oturum açmak için https://moodle.gsu.edu.tr adresinden giriş yapabilirsiniz. Öğrenciler için kullanıcı adı öğrenci numarası, parola ise öğrenci işleri otomasyon sisteminde kullandığınız parola ile aynıdır. Akademik ve idari personelimiz için kullanıcı adı kurumsal webmail adresinin @ işaretinden önceki kısmıdır. Moodle’la ilgili destek taleplerinizi uzem@gsu.edu.tr adresinden bize iletebilirsiniz.
Moodle platformu için UZEM tarafından hazırlanmış Öğrenciler için Moodle Destek Materyalleri ve Akademisyenler için Moodle Destek Materyallerine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Her iki platform için de parolanızı hatırlamıyor veya değiştirmek istiyorsanız Parola Değiştirme Formunu kullanarak yeni bir parola belirleyebilirsiniz.